9.04.2011

Blue of my eyes

Dzisiaj będzie krótko, zwięźle i na temat, a to przez zmęczenie po pracy. Marzę o 10 godzinach snu i bezstresowym dniu przy książce.
Mam na sobie moją pierwszą rzecz z secondhand-u. Nigdy nie mogłam tam nic znaleźć, a wizyta w jednym poprzez małą ilość miejsca, dużą liczbę przepychających się kobiet i upchane na siłę wieszaki, wystarczająco zniechęcała mnie do dalszych kreatywnych poszukiwań. Zdecydowanie wolę duże sklepowe przestrzenie i swobodne 'przeglądanie' wieszaków wzrokiem, niż wyjmowanie każdej rzeczy z osobna by w ogóle zobaczyć czym to jest. Nie jestem z tej koszulki w 100% zadowolona, ale za tą cenę, może być i jestem dumna z siebie, że wyszukałam chociaż coś takiego:)
Przepraszam za tyle podobnych do siebie zdjęć, ale nie mogłam się zdecydować które wybrać:P

 





Fot: Nikodem Szymański
Tank top: F&F
Pants: Tally Weijl
Jacket: H&M
Wedges: stylowebutki
Ring: Six
Sunglasses: C&A
Bag: etorebka

8 komentarzy:

  1. Mmmmm jakie śliczne okularki! Kociam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta koszulka:) I śliczna torebka:)

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny łup z sh:) i bardzo fajne okulary:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny styl, taki niewymuszony :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super okulary, właśnie planuję sobie takie kupić :) Pozdrawiam !

    http://thefashionvicteam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kusisz tą kopertówką :>> :))

    OdpowiedzUsuń