22.04.2011

KONKURS

Tak jak zapowiadałam, mam dla Was konkurs:)

Wszystko to z okazji urodzin bloga - ma on już miesiąc!:) W tym czasie napisałam 11 postów (ten jest 12), zostawiliście 62 komentarzy i odwiedziliście bloga prawie 3 tys razy. Dziękuję za to i mam nadzieję na kolejne lepsze zestawy, więcej komentarzy i odwiedzin:)

Do wygrania są 2 zestawy kosmetyków do Oriflame:
Perfumy Giordani Gold 4ml, błyszczyk do ust, mydełko Discover

Perfumy Giordani White Gold, pomadka do ust, mydełko Discover

Co zrobić by wziąć udział w konkursie: 
1. Polubić stronę bloga na Facebook'u - tutaj
2. Zostawić pod postem komentarz ze swoim adresem e-mali (tym, z którego jesteście na FB)
3. Wstawić na swojego bloga (lub FB, jeżeli ktoś nie ma bloga) ten obrazek (i podać adres bloga): 

Uwaga!
Jeżeli ktoś nie ma Facebook'a, a chce wziąć udział w konkursie, może dodać mnie do ulubionych i tym samym spełnić 1 warunek.
Można tylko raz zgłosić swój udział.

Dwie osoby, które otrzymają jeden z zestawów wylosuje generator liczb.
Konkurs trwa do 30.04 do 24:00

A jeżeli ktoś chciałby wyrobić sobie kartę zniżkową w Oriflame, lub zacząć tam pracować - proszę o kontakt.

Zapraszam!:)

15 komentarzy:

  1. lolek358@interia.pl
    http://www.facebook.com/?sk=messages wstawiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmaagdaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiazdeczka118@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję tutaj jako maggida
    na fb też lubię :) maggida@vp.pl
    i na bloga wstawiłam banner po prawej stronie
    http://magg-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję jako hemmelig :)
    hemmelig@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. fuckyouandhaveaniceday@interia..pl

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję jako gangsta126
    gangsta126@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie na FB, wstawialam na pingera info:)

    isabellalice@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. akwietniewska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń