9.05.2011

Fully of green

Zielono i już nie zimowo:)

Po krótkim nawrocie zimy, znów można zakładać sukienki i nie martwić się o płaszcz. Dlatego też ten set jest bardzo wiosenny, optymistyczny i zielony. 3 nowe dla Was rzeczy, z których 2 są także nowością w mojej szafie sprawdziły się tu idealnie. 
Torebka w groszki zmusza do zabrania rzeczy tylko absolutnie niezbędnych, a naszyjnik z piórkami na wietrze aż fruwa. Do tego ciepłe koturny (tak, znowu one) i lekka znana też już narzutka.
Enjoy!








Wedges: Stylowe Butki
Sweater: H&M
Dress: Stradivarius
Neckleace: no name
Bag: New Look
Bracelets: Oriflame, no name



12 komentarzy:

  1. też mam te buty, kocham je!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie, rewelacyjne stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne połączenie i zdjęcia ! :)

    zapraszam serdecznie: nowy post :)
    www.made-vogue.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. wisior, torba - och i ach!
    jestem zachwycona! :)

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A nie było Ci za gorąco w tych butach? Bo przecież one mają futerko od środka. Genialna kopertówka!

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oooj świetnie :) genialne buty, muszę się w takie zaopatrzyć

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam więc przyda mi się małe wsparcie , z góry dziękuję i pozdrawiam cieplutko :)

    http://undecided-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeurocza kopertówka. :) Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny zestaw i koturny są rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń