5.07.2011

Rainy day

Było piękne słoneczko, które przyjemnie grzało. I nagle lunęło.

Akurat musiałam wysiąść z autobusu i po 50m biegu pod najbliższy daszek byłam cała mokra. Ale zdjęcia i tak zrobiłam:D (Niestety widać że ubrania dopiero wysychają.)
To druga odsłona pomarańczowej spódniczki, tym razem w nieco mniej eleganckim wydaniu. Żeby wieczorem nie było zimno wzięłam sweterek upolowany na wyprzedaży i granatową kopertówkę. Jakoś ostatnio o niej zupełnie zapomniałam, a kiedyś pojawiała się na prawie każdych zdjęciach. Buty są te same z 2 powodów: są niesamowicie wygodne i stabilne pomimo wysokości i one mi najbardziej pasują do spódnicy. A bransoletka to opaska z tego posta:)

Ten zestaw także tworzyłam z myślą o konkursie 'Gładka wygrana'")

Enjoy!








Fot: Nikodem Szymański
Sweater: H&M
Shirt: Asos
Skirt: no name
Shoes: Deezee
Bracelet: Oriflame
Ring: Six
Bag: Etorebka

20 komentarzy:

  1. wyglądasz cudoownie :)
    szalenie podobają mi się te buty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz przepięknie, ten zestaw bardzo pasuje do twojej urody ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie, cudownie. świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz pięknie i niesamowite masz buty!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie:) i zapraszam do mnie, wkrótce wiele ciekawych stylizacji...
    http://glowsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś przykładem na to, że nawet w deszczowy dzień można się tak wspaniale ubrać:)
    Wszystko mi sie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna spódniczka no i buty buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę przyznać, że wygladasz tutaj rewelacyjnie! i jak odezwali się do Ciebie z castingu?

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka kaaaapitalna! A buty jeszcze lepsze:) Pozdrawiam i zapraszam http://mullanstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. I loved the blog *-*

    What do you think of following one another?
    Let me know if you like the blog *--*

    Van Kisses ♥
    @ vanespp
    http://agoratopronta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie poświęcenie dla zdjęć. Efekt super. Gdzie kupiłaś tą spódniczkę?

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje :D Dodalam wlasnie zdjecie tatuazu bez opuchlizny (niestety zdjecie nie jest najlepszej jakosci ale coz xd)

    Najchetniej ukradlabym ci te buty, sa nieziemskie! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz i zdecydowanie podoba mi się Twój styl :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa żywa prawdziwie letnia stylizacja

    pozdrawiam i zapraszam
    http://nancy-irving.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. super zestaw, swietna torebka:)

    zapraszam www.magdarling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz prześwietnie! Spódniczka jest cudna:)

    Zapraszam do mnie, będzie mi miło jak zostawisz po sobie jakiś ślad:)
    www.muaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. boskie koturny!!:)
    madziuuuulaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń