28.04.2012

Next to me

Wraz z większymi temperaturami powracają krótkie spódniczki i odkryte nogi. Czy Wy też wygrzebujecie z szaf wiosenne ubrania?

W moim ubiorze zmianę pogody widać diametralnie. Cienkie rajstopy, kopertówki, krótki spódniczki są oznaką +18 stopni i więcej. Rozglądam się za niskimi koturnami do chodzenia na co dzień i letnimi sandałkami. W szafie czeka już też asymetryczna spódnica, a moje polowanie na idealne szorty z wyższym stanem wciąż trwa. Jeszcze pozostaje tylko schować głęboko cieplejsze buty, szalik i czapkę i na dobre przywitać się z wiosną:)
Enjoy!






























Skirt: New Look
Sweater: Lefties
Bag: New Look
Sunglasses: House
Shoes: no name
Bracelets: Allegro
Blow: House

9 komentarzy:

  1. wyglądasz wyśmienicie :)
    ohhhh najwyższy czas na wiosnę po tym szaro-burym okresie przejściowym!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny zestaw w świetnych kolorach ;)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, kobieco i elegancko - podoba mi się!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja także poluję na idealne szorty z wysokim stanem (: a co do zestawu, to jest świetny! ♥ + dodaję do obserwowanych (:

    OdpowiedzUsuń
  5. doskonałe dodatki! wyglądasz naprawdę stylowo.
    (a wiosna, ba! lato..zagościło i w mej szafie)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Masz dziewczyno styl!
    Zapraszam również do mnie: http//dotty-girl-fashion.blogspot.com/

    PS: Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobaja mi sie twoje outfity!!!

    Obserwuję i zapraszam:
    www.alanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń