23.03.2011

Słoneczko:)



Pierwsze promienie słońca i już zdjęcia wyglądają inaczej:)

Oznacza to też możliwość zmienienia ciepłego swetra na lekką narzutkę i wyciągnięcie z dna szafy zapomnianych butów. (Nie wiem czemu, ale te buty wzbudzają ogromne zainteresowanie na ulicach) Co do naszyjnika - wszyscy mają sowy, ja mam jelonka! To jeden z nielicznych naszyjników w mojej kolekcji - dopiero niedawno przekonałam się do tego elementu biżuterii. Co prawda na innych zawsze podobały mi się różne ozdoby na szyję, jednak mi nic nigdy nie pasowało. Czas na zmiany! :)

The sun is out and my photos are tottally different. It also means switching from sweaters to light capes, and rediscovering boots lost in the back of the closet. (I don't why, but my boots are raising intrest on the streets everyday). And what about my necklace? :D Everyone has an owl. I have a deer! I don't have many necklaces, because I never really cared for them, but I've changed my mind. I always adore necklaces on others but I've never could find something for me. It's time for a change!










Coat: New Yorker
Scarf: grandmother:)
Sweater: H&M
Tunic: New Look
Trousers: Tally Weijl
Boots: New Look
Bag: etorebka
Belt: Stradivarius
Necklace: no name
Bracelet: Oriflame and DIY


12 komentarzy:

  1. olśniewająco :)
    a poprzedni zestaw podkreślka Twoją idealną figure :)
    powodzenia w blogowaniu! i dodaje koniecznie do obserwowanych, bo masz potencjał na swietną blogerkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie :) no i przez Ciebie muszę się poważnie zastanowić nad tą kopertówką :> wygląda naprawdę nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kopertówkę naprawdę polecam:) A za jakiś czas pojawi się nowa notka z większą siostrą kopertówki - ten sam wzór, ale duża i inny kolor. Jakbyś się zdecydowała polecam kod na 30% zniżki: f4bfe349

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz świetnie. Bardzo podob mi się torebka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw,
    zdjęcia bez kurtki proponuję dać na lookbooka! :)

    http://juliennettevanila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię Twoją biżuterię, poluję na tego jelonka ;D

    i buty na prawdę super!!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się Twój styl i z pewnością będę wracać
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja :)
    Cieszę się, że podobają Ci się moje ilustracje!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, jak ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta narzutka! A czy jesteś w stanie ruszyć ramionami w górę przy sweterku spiętym paskiem? Bo albo ja coś źle spięłam, albo tak ma być;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy - jak ruszam trochę to nic się nie dzieje, ale jak chcę podnieść do samej góry, to sweter też się podnosi i potem po opuszczeniu rąk muszę poprawić pasek.
    Może za ścisło pasek zapięłaś? Albo za bardzo naciągnęłaś sweter.

    OdpowiedzUsuń