27.03.2011

Interesting ideas



Dopóki to się nie stanie (a raczej nie będzie stawać, bo to trwa dłuższy czas), nie będziemy o tym wiedzieć.
A mianowicie ile modowych 'wynalazków' można znaleźć w Internecie! 
Oto moja subiektywna lista innowacyjnych rzeczy, w których jestem zakochana, lub które uważam za świetny pomysł, wymagający dopracowania.

1. Bebaroque - absolutnie unikatowe rajstopy (przede wszystkim ale też body, sukienki i akcesoria), w których żadna kobieta nie przejdzie nie zauważona. A co więcej, zapewne wzbudzi nie małe zainteresowanie. Rozmaite wzorki, ozdobne kamyczki, diamenciki, kuleczki, kropeczki - wszystkie ozdoby, które kochają kobiety (i małe dziewczynki:)).




Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony www.bebaroque.co.uk/

2. The Heel Condoms - znudziły Ci się szpilki i leżą teraz zapomniane na dnie szafy? A może ulubiona para ma zdarty obcas i czeka je już tylko wycieczka do kosza na śmieci? The Heel Condoms to alternatywa dla starych, zwykłych lub zniszczonych butów. Firma oferuje różne akcesoria do butów, które pięknie mogą ożywić zwykłe szpilki. A co najważniejsze - możemy podpatrzeć wzory i wykonać niektóre z tych rzeczy samodzielnie, albo zainspirować się i stworzyć nowy wzór. Tak więc do dzieła!



 Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony www.theheelcondoms.com

3. Upper Street - pozostając w temacie butów - kolejna propozycja dla kobiet w dalszym ciągu szukających ideału butów. Firma proponuje zabawę w projektanta obuwia i możliwość stworzenia tej jednej unikatowej pary, która odpowiada nam w 100%. No może nie wszystkim, bo wzory i kształty są ograniczone, ale na pewno to fajna zabawa. Ja swojej idealnej pary nie znalazłam, ale i tak stworzyłam buty które z chęcią bym kupiła:)

Zdjęcie pochodzi ze strony http://upperstreet.com/ , model buta został stworzony przeze mnie.

4. Garmz - spotkaliście się kiedyś z projektami ubrań, na które nie ma projektant funduszy by je zrealizować? Ja tak, dlatego portal Garmz uważam za świetny pomysł. Możemy głosować na projekty, które się nam podobają, a projekt z największą liczną głosów zostaje zrealizowany z pomocą portalu. Wśród prac na stronie znajdziemy także propozycje polskich projektantów, także zachęcam do glosowania:)



Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony www.garmz.com/
Projekty (w kolejności): Shibbyinc, M:A:B:O, Panos P.

3 komentarze:

  1. Mam Cię w obserwowanych i akurat weszłam czy ktos nie dodał nowego postu i prosze :)
    buty bardzo ciekawe :)
    najbardziej podobają mi się te czerwone z tą koronką z tyłu <3
    pozdrawiam
    _____

    fiska-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a dziękuje, pochwale sie, że sama ją stworzyłam.
    czerwone szpilki świetne!

    fajny blog. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo nowych rzeczy dowiedziałam się z tego posta :)
    A.

    OdpowiedzUsuń